Tik Tok

Hello everyone!

Het komt nu toch wel heel erg dichtbij, de teller staat namelijk op nog maar twee dagen! Over twee dagen verlaat ik dit kikkerland samen met een groep andere High School studenten om ons Amerikaanse avontuur te beginnen in New York!

De laatste week is heel erg druk en chaotisch geweest. Ik had van tevoren al lijstjes gemaakt met wat ik allemaal mee wilde nemen, maar dan sta je voor je kast en wil je toch nog vanalles wat niet op je lijstje staat meenemen en dan kan je weer helemaal overnieuw beginnen.

Ik ben ook echt super vaak naar de weegschaal gelopen om mijn koffer steeds weer te wegen, omdat de koffer steeds ongeveer een halve kilo te zwaar was. Dan haal je weer een paar shirts uit je koffer, maar dan zie je ze later weer liggen en dan wil je ze toch weer meenemen en wordt je koffer weer te zwaar.... Zo ging het dus de hele dag door.

Gelukkig heb ik (als het goed is) mijn koffers nu goed ingepakt en zijn ze niet te zwaar, maar er moeten nog een paar kleine dingen bij, dus we zullen zien!

Morgen komen er een aantal mensen gezellig nog wat drinken en echt afscheid nemen, maar 's avonds wordt het op tijd naar bed, want woensdag moeten we om 6.00 uur 's ochtends al aanwezig zijn op Schiphol!

Dit is dus ook mijn laatste update vanuit Papecity, Nederland. Een heel dubbel gevoel. Ik zal iedereen hier voor 10 maanden niet zien, maar ik weet wel dat ik er nieuwe vrienden en veel herinneringen bij krijg. Het wordt een supertijd en een superervaring!

Until next time (from the States),

Liza

Reacties

Reacties

Piet van de Merwe

Hi Liza,

From Spain I wish you a very nice journey to your once-in-lifetime experience. I really hope you will have a great time in the US. ENJOY !

jaap van Beek

Beste Liza je kunt ook nog een pakket laten opsturen naar USA.een pakketje naar Australië van 17 kg kost maar €106,95.
Vorige week was er een klant die dat pakket aanbood bij de mcd.in het pakket zat voornamelijk kleding....

Daniella

Ja ja Liza het is bijna zover. Wij hebben de overvolle koffers klaar staan om uit te pakken . Voor jou gaat het beginnen. Morgen komen we nog even knuffelen ????

Hedy van Ligten

Hoi Liza, geniet van dit mooie avontuur !

Ingrid

He Liza, het gaat nu echt heel erg opschieten. Alles klaar om het avontuur te gaan beginnen.
Heel veel plezier en geniet ervan!
Ik ga je wel missen hoor! Hou ons maar goed op de hoogte..
Xxxx

Frits

Spannend hoor.
Maar wel een mooie ervaring !!????

Jannie Hobers en de rest

Nou Liza wij lezen al je blogs hoor!! Geen aliens dus. Have fun in the USA!!!!!

Britt

Ik ben benieuwd naar alle verhalen die je met ons gaat delen ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active