It's official!

Hee iedereen!

Vandaag heb ik de uitslag gekregen van mijn examen en ja hoor, ik ben GESLAAGD!!! Iedereen heel erg bedankt voor alle felicitaties. Nu dus officieel mijn havo-opleiding afgerond op het Willem de Zwijger College, maar nog veel belangrijker: niets staat mijn vertrek naar Amerika meer in de weg! :)

Nog precies 55 dagen voor vertrek! De tijd gaat zo snel, maar toch ook niet snel genoeg haha! Vandaag heb ik ook mijn visumpakket binnen gekregen, dus alleen dat moet ik nog even regelen en dan is volgens mij alles gedaan wat gedaan moet worden.

De voorbereidingsbijeenkomst was afgelopen zaterdag (6 juni 2015). Veel dingen wist ik natuurlijk al, maar toch ook nog wat nieuwe informatie gekregen en ik heb natuurlijk veel nieuwe mensen leren kennen die ook allemaal dit avontuur gaan beleven. En we hebben een leuke goodiebag gekregen met een shirt van TA, een riem voor om je koffer, een mapje voor je paspoort en documenten en nog meer informatie.

America here I come!

-x-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active